Elif3535 Tedirgin olucak bişey yok hamile olduğumuzu yada bebeğimizin gelişimini karnımızın şekline yada büyüklüğüne göre anlamıyoruz. Karın büyüdükçe rahatsızlık vermeye başlıyor bence hiç heveslenme. 25e kadar bişey yoktu 25ten sonra kocaman bir göbeğim oldu kısa sürede. Herkeste farklı zamanlarda çikabilir.