Hujgfjgggkjg Kizlar 21 günlük olduk bebeğimle normal doğum yaptım vajinamda sanki ufak bir delik gördüm bunun nedenini bilen biri bana aciklayabilirmi
Sdknurr Hujgfjgggkjg bendede oldu ve sonradan o yırtık büyüdü dıkış ataraken yada dikişin kaynarken boşluk oluşmuş öyle iyleşmiştir ben şuan ikinçi doğumda düzgün diktirçem
Hujgfjgggkjg Sdknurr peki sonra iyilestimi ben bugün bir daha baktım göremedim delik dediğim yeri ama dün gördüm