Benanneoluyorum canım ben aylık olmadan da verdim mecbur kaldığım zamanda yani hafif ısıtman gerekiyor genelde kabızlık için mesela ben anne sütü karıştırıp bir kaşık kadar verdim bir sıkıntı olmadı. Kış çocuğuydu bide göğsünü karnını ovalarkem de cok hafif ısıttım cok ısırırlarsa asit oranı fazla oluyor hafif ısıtıp her yerini yağlamıştım çünkü cok gazlıydı kolikti