Merhaba ben bu ay ovülasyon testi yapmak istiyorum ama bi yandan stres olursam beklentiye girersem diye de yapmak istemiyorum bir ay denemiştim stres olmuştum o yüzden bi de biz 2 günde bir ilişki yaşıyoruz zaten yine de testi yapmalı mıyım ovülasyonla hamile kalan var mı ?