Benim kedimin rahatsızlığı olduğu için hiçbir aşısını yapmadık 7 senedir, sadece dış parazit yapıyoruz 2-3 ayda bir. Hiç dışarı çıkmadı, kendi maması dışında birşey de yemedi zaten. Toksoplazmam negatif çıktı ki çok sokak kedisiyle uğraşmışımdır. Kedimde de belli ki toksoplazma yok yoksa geçerdi bana illaki.
Şimdi tuvaletini eşim temizliyor sadece, sebzeleri yeşillikleri vs. Çok iyi temizliyoruz. Veterinerin dedigi de oydu asıl onlara dikkat etmek lazım diye.
Bir de zaten siz yeni kapmamışsanız tedavi gerekmiyor dr.un da dediği oydu, varsa da şimdiye kadar zaten bağışıklığın olmuştur demişti. Siz antikor geliştiriyorsunuz zaten o da testte çıkıyor antikor varmı yok mu diye. Önemli olan hamilelik boyunca kapmamak bence :)