Derin-derya09 Ben 12+3 gunlukkken öğrendim. %70 kız dedi ama kesin olarak 16. Haftada belli olur dedi. Degisir mi bilmiyorum. Hep değişenler var ama
Asminbahar63 Bn de dün öğrendim 14 haftalığım önce devlette randevum var di erkeğe benziyor dedi sonra hemen özele geçtim emin olmak için özel kesin erkek dedi hatta pipisini gösterdi 🥰 inşallah sağlıkla gelir oğluşum 😍😍
Eso27 Benimde bugun randevum vardı 12 haftalığız erkek dedi özel hayırlısıyla inşallah rabbim saglikla kucamıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏼🤲🏼🤲🏼😍