ssa239688 Kızlar çok yoruldum 😞 biliyorum benim gibi binlerce kişi var bebek bekleyen. Ama 2 yıldır sabır sürem tükendi.. şuan benim bir sorunum olmadığını söylüyor Dr aklınıza gelecek tüm testlerden geçtim. Sadece eşimin ileri hareketi 12 falan ama ben 0 olup hamile olan duydum yani artık benimde vücudumun gebeliğe uygun olmadığını düşünmeye başladım esım zaten 3 aydır takviye kullanıyor 🙁 bende bu ay bi soğan kürü deniyim diyorum belki faydası olur bir umut.. 🥹 polikistik değilim regl düzenli. Varsa yapıp faydasını gören benimle tecrübelerini paylaşabilir mi ??
Sevgi56 ssa239688 sperm ileri hareketlilik önemli canım, doktorun verdiği takviyelerimi kullanıyor benim eşimin yüzde 1 di takviyeyle üç ay sonra hamile kaldım.
Marsmelow ssa239688 canım bizim de durum benzer 2 yıl olmak üzere. 2 aşılamam olumsuz oldu şimdi tüp bebek öncesi son bir şans soğan suyuna başladım 3. Gün olacak bugün. Hatta şuan kaynattım içerken gördüm yazını. Aslında kendimize tam tersi ben gebe kalmaya uygunum ve olacağına inanıyorum mesajı vermemiz gerek. Bende çok zorlanıyorum. Belki biraz rahatlasak kendiliğinden olacak. 🤷🏻♀️
ssa239688 Sevgi56 ne güzel sizde bir sorun ve mıydı bunları duymak umut oluyor 🌸şuanda zeucit kullanıyor 1-2 ay daha devam etsin sonuç alamazsak bunu onu alırım canım
Sevgi56 ssa239688 bende sorun yoktu canım, eşimin hareketlilik çok düşüktü, bir yıl denedik olmadı, kontrolde maalesef hareketlilik yüzde birdi hiç umudum yoktu ama hamile kaldım işte. darısı inşallah senin başına 🥰🥰
ssa239688 Marsmelow nasıl hazırlıyorsun ben bu akşam başlayacağım reglımın 5. Günü bitti gibi bir şey
Marsmelow ssa239688 regli den 2 gün sonra başladım ben. Tesadüfen öyle denk geldi ama Saraçoğlu da böyle söylüyormuş yeni izledim videosunu. 1 soğanı 4 e bölüp kaynatıyorum 5 dk gibi bişey. İyice ılıtıp öyle içiyorum. Tadından çok korkuyordum ama asla zorlanmadım. Ki midem hemen bulanır benim. Be ovülasyon testiyle de takipteyim bu dönem. Yumurtlama görünce bırakıcam. Normalde 15 gün yapın deniyor. Korunmak istemediğim için devam etmicem. En doğrusu nasıl bilmiyorum hocayı izlemek lazım anlatıyordu.
ssa239688 Marsmelow tamam canım çok teşekkürler. Ovülasyon testiyle bir kaç kez takip etmiştim ama çok stres oluyorum daha da o yüzden bıraktım olacağı varsa zaten olur diyorum bide akıntımdan anlıyorum
turkuaz_ ssa239688 canım çakşır suyu denedinizmi spermi hereketlendirior eşim onu içtiğimiz ay hamile kaldı bizde bişey yokken kalamıyırdum
momqq Canim ben bizzat denemiş ve hamile kalmış biri olarak sana yazıyorum ☺️ benm ikinci gebeliğim ilkinde 6 aylık evliydim nedn olmadı nie olmuyor derken sogan kürünü önerdiler onu yaptm o ay hamile kaldım nyse kizim 3 yasndayken bi gebelik geçirdim 8 haftalıkken düşük yaptm kürtaj oldum kızım Smdi 5.5 yaşnda yaklaşık 3. Seneye giricez işte 3 senedir olmuyor kaç doktra gittim bi skıntın yokk düşükten dolayı belki tüplerin tikanmistir rahim filmi çekelim görelim dediler bi sene kendimi oyaladim yapmadım kilo ver ddi doktr kilo verdim baktm olmiyor psikolojikmen gerçekten çöktüm içime ata ataa dedm hasta olcam heralde bu gidişle en son aklıma yine bu soğan kürü geldi umutsuzca deneyim dedm buda olmazsa gider şu rahim filmini çekerim olursa olur olmazsa rabbim böyle istiyo demk zorlamicam dedm bu arada 3 senem her ay regl olmaya 3-4 gün kala test al belirti var kesin hamileyimle geçti bi ara 1 hafta geçti regl bütün belirtiler var ama nasıl hamileyim kesin die geziyom ortada eşimi de umutlandrdim test de çıkmadı neyse küçüktür ya dedim bı kaç kişiye bile söyledik snra gittim test vermeye 1.20 sağlık ocagndaki ebeye gittim negatif ama regl olmadım ve bütün belirtiler var bnde şuan dedm kadin da biliodu ne kadr istedgimi canm bu yalanci gelebik dedi nasil yani dedm çok kafaya takiyosun vücudunda o reaksiyonu göstermiş sana yapma takma bska şeylerle uğraş flan dedi meğersem benm gbi cok kafaya takanlarda olabiliyomus bu yalanci gebelik kendini gebe gbi hissetme 🤦🏻♀️ neyse bu ay çaresiz bide soğan kürünü deneyim dedm çaresizdm yani İbrahim Saraçoğlunun videosunu açtım iyice dinledim normlde regl bitince 2. Gunu baslaniyomus benm de 5. Gunumdu dedm olsun baslaym 15 gün yapiyomus bnde 10 gün yapim bu ay böyle olsun öbür ay tam yaparm dedm 5 günü başladım ben 10 gün yaptm ve o ay hamile kaldım çok şükür öbür aya gerk kalmadı çok şükür kesnlikle öneriyorum bi dene haptan ilaçtan dha iyidir bir sürü faydasi var ama tam dedgi gbi yap Aç karına günde iki defa Sabh bi buçuk bardak suyu bn cezveye koyuyodm orda yapiodum sen nerde istersen tencere de olur bi buçuk bardak suyu koy kaynasın o kaynadıktan snra soğanın üst ince kabuğunu al dörde bölün suyun içine at altını kis ağzıni kapat beş dakika kısık ateşte kaynicak snra bi bardağa boşalt suyunu yavaş yavaş iç sogutmicakmissin o suyu nasıl çayı kahveyi öyle bardağa koyduğumuzla yavas yavas iciyorz bunu da öyle yap ilk sicagi çıksın içmeye başla aksam da öyle yemekten önce aynı şekil yapiosun taze taze yapicaksin sabh yaptm aksam da için olmuyomus her öğün taze olcakmis faydasi olmazmis öyle yanls okumadysam senin de 5. Gününmüş sende başla sabh 8-9 gün yap bakalim bu ay olmazsa da öbür ay devam edersin hazırlık olur için temzlenir insAllah faydasini görürsün hayrlı haberlerini alırız banada kesin yaz ama unutma merk ederm ☺️🥰
ssa239688 momqq ya sizin adınıza ne kadar çok sevindim maşallah 🥰 şifa olmuş sana banada olsun inşallah detaylıca anlatmışsın çok teşekkür ederim başlıyorum hemen 😊
Ayshe19 ssa239688 benim eşimde varikoselden ameliyat olup bu sperm kalitesi ileri hareketli olanı oranı yükseltmek için yapmadığı içmediği kalmadı bende bir sıkıntı çıkmadı 4 sene sonunda kendiliğinden hamile kaldım biraz da stres yapıyordu eşim morali bozuluyordu olmuyor diye ne zaman bıraktı düşünmeyi kafasında rahatladı o zaman oldu tabi yemesine dikkat etti sigara kullanmıyor alkol çok nadir senede bir kere belki keçiboynuzu pekmezi çok yedi havuç çok etkili birde aktardan katılım macunlar yaptırırdı kendine
ssa239688 Ayshe19 kafayı da rahatlatmak önemli ama maalesef yapamadığımız bir durum. Havuç kürünü yapacağım eşime yarından itibaren zaten kullandığı vitaminler var sadece keçi boynuzundan çok tiksindi öneriler içim teşekkürler ☺️ 🌸