Yenianne251 şaka mı bu? Neden alacakmış dördüz olmuş ya😍😍 Rabbim kolaylık versin o ayrı ama gelene git denmez🤣🤭 Ay sağlıkla doğsunlar yerim onları yaaa. İkize bile razıydım ben ama öyle herkese olmuyor tabi eşime çok yalvarmıştım zamanında tüp bebek yapalım üçüz olsun diye🤣 o da normal yolla hamile kalıyorsan ne gerek var demişti😒 valla bu günüm pek iyi gitmiyordu ama bu habere bayıldım🥰 rabbim size de bebelere de sağlık versin🤲