Seross10 Hanımlar 39+1 ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 40+3te suni sancı ile oldu. Salıya kadar doğdu doğdu yine suni yolcusuyum baş aşağı ve başı kanalda kendi gelmesi için neler yapabilirim yardımcı. Sancım çıkıyor ama hissetmiyorum ilkinde de böyle olmuştu