Tugcecimbisn geçen gün söyledim benim doktorum solgarin hapına başlattı 4 hafta oldu :( bikac gün önce farklı bı nöbet doktoruna gittim bebiş az hareketliydi o gün oldukça tedirgin oldum o bakmak istedi iki farklı Dr olunca arada kaldim :( ferinject zararlı mı kuzum bu haftada bebiş için kendi Dr uma sorucam bu cuma :(