Glcn12 Seher_coban hemde bir yerde okudum çatı muayenesi doğum anına kadar Beli olmazmış doğum anında kaslar gevşediği için Beli olurmuş o sancı zamanı bakılırmış doktorun biri böyle açıklamıştı
Seher_coban Glcn12 yaa sevindim çünkü nasipse normal doğurmak istiyorum sancı gelince belli olur diyolar hani doğumdan önce bakılıyor ya kimisine çatı dar zor olur fln dedikleri için
Glcn12 Seher_coban yok ya devlet zaten isteğe bağlı yapmıyor eğer bir sıkıntı olmazsa bende devlete gidiyorum ilk doğumum çok zordu inşallah 3 ay sonra ikinci doğumum olacak nasıl olur bilmiyorum artık ama sancı anında muayene çok zor oluyor ya
Seher_coban Glcn12 rabbim kolaylık versin tüm hamile olup doğuracaklara sağlıcakla kucağımıza alalım benimde inşallah ilk doğumum olacak tahmini 13 eylül doğumum