13 aydır doğum yaptım hiç adet olmadım doktora gittim doktora herhangi bir sorun olmadığını söyledi 4. defa doktora gidişim kan değerlerine baktı kan değerlerim de yükselme var bebek emzirdiğim için ilaç yazamadı doğal yoldan bu durumu yaşayıp adet olmayı becerebilenler yorumlara yazarsa çok sevinirim.