3bebekannesiii Kızlar aylık iğne ile korunuyordum bugün test yaptım direk çift çizgi çıktı tedırgınım
plajterligi 3bebekannesiii peki biz nasıl korunacağız yaaaa 🫠🫠 spiral olmadı prezervatif olmadı doğumdan sonra iğne düşünüyordum iğneyle bile hamile kalındıysa ben kendimi düğümleticem doğumdan sonra 🥴 10 aylık bebeğim var 2 aylık hamileyim Allah olmayana versin artık 🥲
Fey 3bebekannesiii ya bir fotoğraf vardı elinde spiralle doğan bebek🤣🤣 sizinki de iğneleri tutmuş🤣🤣 sağlıkla gelsin Bu gün forumda ne güzel haberler var ya 4 kese 4. Bebek hep bir sürpriz 🤣🤣
[silindi] Hsrt80 ne kadar güzel Benim 7 yıldır olmuyor keske bana da öyle supriz olsa hep ikiz istemisimdir
ebrarmom08 Hsrt80 yani 5 çocukmu olucak ikizlerle mi 4 😄😂 hayırlısı olsun sağ sağlim kucağınıza alın inşallah 😍
batununannesi__ plajterligi 7 sene spiralle korundum sonra çocuk düşününce aldırdım 3. Ayında kaldı çok şükür heralde doğumdan sonra yine taktırtırım
Minikperi plajterligi aynı anda kadın tüp bağlatacak erkek vazektomi olacak. İkisinin de geri dönüşü var ama herhalde en başarılısı bu olur 😅
plajterligi batununannesi__ benim vücut kabul etmedi spirali kaydı, prezervatifle de insan ne anlıyor yani iğne düşünüyordum ama bu posttan sonra komple aldırsam mı diye düşünmüyor değilim ahsjdkdk 27 yaşındayım daha 40 olsaydım kesin yapardım 🥲
melekmommm [silindi] benimde altı yıldan sonra oldu hamileyim şimdi Allahım tez vakitte sanada nasip etsin bu mucizeyi 🤲🏻
Hsrt80 3bebekannesiii vallaha bakalım kaldiricam mi rabbim sabrını veriyor ins kızım 16 yaşında kizim var 13 yaşında diğer kizkm 8 yaşı da oğlum var bakajrlar nasip olursa
plajterligi Esrahmet yok eşimde bende tövbeliyiz 3.çocuk konusunda adamla evleneli 2 sene olacak 2 çocuğumuz var yeter artık ajskdkd
plajterligi Minikperi biz bağlatma işine okeyiz de eşim operasyon işine asla girmez yine benim kendimi ateşe atmam lazım 😂😂😂
Minikperi plajterligi sadece siz bağlatırsanız hamile kalabiliyorsunuz işte öyle hamile kalan çok insan var 😂 ben eşimi ikna ettim şimdi top onda 😂