edkaslan
melike81_
melike81_
Betül hanıma giriyorum muayene için ikidir ücret veriyorum bu salı günü sordum yine ucretli mi olacak sonraki muayene diye terslercesine benim muayenelerim hep ucretli onu soruyorsaniz dedi. Biliyorum hocam 10 gun icinde ücretsiz oluyor ya dedim ben çağırmıyorum dedi. Bu bizim hakkımız sonucta. Ankarada istanbulda özele gittim 10 gun icinde istediğim zaman gidip tekrar muayene oldum her seferinde ilgi çok guzeldi kimse kabul.etmiyorum ya da neden geldin demedi. Betül hanım sonraki randevu tarihini elden verdiği için kendi istedigimiz zaman da gidemiyoruz. Ayrıca ilk muayenede cok ilgili güler yüzlüydü memnun kaldık. Dogum şeklini sordu normal istiyorum dedim ikinci gitmem de ayni ilgiyi göremedim. Doğum zamanini sordum bilgi istedim normal istiyorsun galiba dedi evet dedim normale ben girmiyorum diye yinr hatirlatti asistan arkadaslar ebeler giriyor seklinde cumleler kurdu kotulermiscesine sanki. Ben de sorun değil biliyorum dedim ama normal istediğim için bu tavrı sergilemesi cok yanlis geldi moralimi bozdu