berenmomss Ben 35+4 üm bebeğimin karın çevresi 2 hafta önde gidiyor. Doktorum ünlü bir perinotolog. Bana bunun çok riskli olduğunu söyledi. Ani bebek ölümleri olabiliyormuş falan filan. Benim gibi olan var mı? Lütfen kızlar yazar mısınız çok korkuyorum
Zehrabal1 berenmomss bence bu kadar stres yapmayın . Rahat olun benim bebeğim de herşeyi bı hafta önde karın çevresi iki hafta önden gidiyor . Bende çok iyi bir doktora gidiyorum . Kendisi Türkiye’nin 3. Su . Bana hiç anı bebek ölümü felan demedi Allah korusun. Sadece şekerden olabilir yada sadece iri bir bebek dedi 😁 . Sakin olun beslenmenize dikkat edin çok endişe etmeyin Allah’ın izniyle sağlıklı kucağınıza alirsiniz
efelinamoms berenmomss Benim oğlum icinde karın bölgesinin 2 hafta ileri olduğunu söylüyorlardı her kontrolde şuan 14 aylık bir problem yok cok şükür 3725 kg 52 cm dogdu
Cansuu55 berenmomss bana da karın çevresinde kilo var dedi diyete başladım 3 haftada 2 kilo verdim aç gezip aç uyuyorum resmen beyaz ekmek beyaz un meyveyi yasakladı
Hsrt80 Benim normal olarak gelişimi 2 hafta önden gidiyordu sadece karın çevresi için birşey duymadım rabbims sağlık versin
berenmomss Zehrabal1 yorumun için çok teşekkür ederim canım korkuma yemek yiyemiyorum halbuki sık acıkıyorum doğuma son günler. Ben genetik olduğuna inanıyorum eşim 4300 doğmuş.
Zehrabal1 berenmomss evet dediğim gibi hiç kendinizi strese sokmayın rahat olun . En fazla tombiş bir bebeğiniz olur 😅 doğumu da çok kafaya takmayın illa normal yada illa sezaryan olsun diye . Bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle önemli olan sağlıklı olması . Siz ne kadar rahat ve mutlu olursanız bebek için o kadar iyi . Az ve sık sık yiyin hemen acikiyorsaniz . Kendinizi aç birakmayin .