Seval0Seval teste göre pozitif ama iğnenin de etkisi olabilir büyük ihtimalle de öyle gibi çünkü 6 gün olmuş daha hangi ara döllenip vsö testte çıkacak 14. Gün yap inşallah pozitif görürsün bende klomen kullandım bu ay çatlatma gerek duymadı doktorum adetime 6 gün kaldı dün test yaptım negatifti hiç umudum yok benim 😔