Caganbebek korkmanız çok normal, insan ne yaşayacağını bilmeyince çok korkuyor.. iki normal doğum ben, biri kendi sancımla diğeri suni sancıyla, ikisinde de korktum ama tek bir an bile pişman olmadım normal Doğum yaptığıma.. o an öyle bir güç geliyor ki insana asla yapamazsam diye düşünmeyin.. yaşayabileceğim en özel andı doğum anlarım.. sağlık sorununuz yoksa kesinlikle tavsiye ederim