Süreç olarak tam bilmiyorum ama ablam yedi yıl önce orada doğum yaptı doğum sonrası çok güzeldi odalar temiz düzenli hastane ortamı temiz ama personel olarak bir şey diyemiyorum iyi denk gelmek veya kötü gelmek nasip işi Bir tane refakatçinız oluyor oda Kadın olmak zorunda belli saatlerde ziyaretçi geliyor