Sevgili Hanımlar aranızda bu ilaçları birlikte kullanananız var mı acaba? 14. haftamdan beri İmom Omega kullanıyorum içeriğinde 400 mcg folik asit var doktorum 19. Haftadan itibaren birde Ferrum forta başlattı geçen haftaya kadar günde 1 kullanıyordum şimdi kan sonuçlarıma göre 2 ye çıkardı ama Ferrum fortun içerisinde de 400 mcg folik asit var. Doktoruma iki ye çıkarmadan sormuştum hocam günde almam gereken miktarı aşıyor sorun olur mu diye fazlası idrarla atılıyor dedi ama şimdi hem İmom omega hemde günde iki tane demir ilacı sizce de fazla gelmez mi ya iki gündür kafamı kurcalıyor? Hani tek düşündüğüm folik asit fazlalığı yoksa diğerleri açısından bi düşüncem yok. Benim gibi böyle kullanan anneler var mı?