yasemin9222 Merhaba Eşimin tayini sebebi ile diyarbakira taşınıyoruz yenidogum yaptım önerebileceğiniz çocuk doktoru varmidir
Elzem123 Ben 2 yıl orda oturdum. Tayin sebebiyle taşındık Genesis hastanesinde Dr. Arda Yel vardı ona kızımı götürdüm iyi bir doktor deneyimleyebilirsiniz. Farklı doktorları da var onlara da bakabilirsiniz hastane güzeldi.