Kızlar 27. Haftamdayım ikiz gebeyim. Dünden beri biraz karın sertleşmesi hissettim hemen yumuşadı ama tabi stres yaptım. Şimdi de uzandıkça sol tarafıma kızımın çok aşağılara tekmelediğini hissediyorum. Ağrım falan yok ama ilk gebeliğim telaş yapıyorum bu belirtileri yaşayan var mı?