Zekiye45- Selam kızlar bugün tam 21+1 olduk prensesim geliyor sağ Salim alalım bebişleri kucağımıza Benin dün geceden beri çok başım ağrıyor ışık gelince öyle batma oluyor ki normal mi sizce baş ağrısı sizde yaşadınız mı bu haftalarda
Melodimm Zekiye45- 20+4.Benimde iştahım iyi değil ya.Sabahdan beri istahsizim.Bulanti var biraz.InsAllah geçer.Bebis haraketi nasil?Hiss ediyormusunuz.
Zekiye45- Melodimm sorma bende aynı normalde nasıl yiyorsam halen daha aynıyım şuana kdar 7 kilo almışım ama nasıl aldım bilmiyorum yani fazla yemem de yok öyle iştahim da öyle fazla açık değil olmadı hiç yani bulantım desen hiç olmadı hareketlerini hissediyorum artık ama bi gün oynamıyor bi gün oynuyor öyke yani ara ara sürekli hissetmiyorum bi sabah akşam yani okadar sen hissediyor musun Senin cinsiyetin ne canım🥰
MugeBulut Selamlarrr, 20+1 olduk. Bende Aşırı reflü olmaya başladı 😏 yanmayı hissedince süt içiyorum geçiyor tekrar başlıyor. Napsam?
Zekiye45- MugeBulut bi yudum süt içmen gerekiyor canım bi bardak içme tekrardan miğde yanman olur bi yudum iç aralıklı 10/20dkkada bir yudum yudum iç öyle dene bakalım benimde miğde yanmam oluyor arada ben katur kutur buz yiyorum🤣🤣 bana iyi geliyor sende dene istersen
MugeBulut Aaa buzu denemedim hiç ama evet sütü içiyorum bildiğiniz. Yudum Yudum deniyim teşekkürler 💐🤍 Zekiye45-
Zekiye45- MugeBulut bi öyle dene canımın iyi geliyor gerçekten hele bu sıcaklarda ekşi şeyleri yeme miğden düzelsin öyle ye yine ben limon çok yiyordum tuzlayıp ama dediğim gibi miğde yanması yapıyor hele turşu çok severim ama miğdemi kötü oluyor Sen kaç haftalıksın canım cinsiyetin nedir
MugeBulut Zekiye45- Haftam 20+1. En son 18 temmuzda gitmiştim kıza benziyor dedi. Yüksek ihtimal kızdır. 💓 daha önce ileri hafta kaybım vardı. 29 unda detaylım var. Stresliyim biraz. İnşallah sağlıklıdır 🙏
GizeemArslaann Kızlar biz de 20 haftalık olduk, ilk gebeliğim ve hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Korkmaya başladım artık. Doktorum plesantan önde geç hissedersin demişti ama yine de korkuyorum
Melodimm GizeemArslaann Bazen bagirsak haraketi gibi oluyor.Biz anlamıyoruz.Doktor dediyse merak etmeyin😊
saymaguler Bizde 20+5 iz benim de sol yanımda 3 gündür ağrı var onunla mücadele ediyoruz dün dayanamadım gittik doktora ağrı kesici verdi birazcik daha hafifledi