merveliyyy amin cnm bnm ilk doğumumda yoktu eşim yanımda şırnaktaydı bir gün sonra geldi bilirim o yalnızlığı biz evlendik bir yol ayrı kaldık şırnakta ev yoktı ve bunsure zarfında oğlum doğdu sonra eşim bizi yine götürmedi oğlum iki aylıkken gittik şırnağa böyle hayırlıymış diyorum ama çok zordu oyuzden herşey gönlünce olsun mervecim