İmdat ya ne zor kız isimleri
Aysegul57 vera sadece çok hoş🌸
Aysegul57 sadece Vera 🥰
Sila66 3 anket şıkkı olsa -Asel -Vera - Bade şeklinde sunacaktım 🙈
Tek Vera koysanız çok güzel olur bence
Aysegul57 arkadasımın kıxı vera😍
Sadece Vera daha iyi bence herkes Asel koyuyor artık gına geldi… 🌸