Anneolacakk Egeminannesi bi doktora gittim bu salı suni verelim durmasının anlamı yok dedi pazartesi başka doktora gözüktüm herşey güzel suyu yeterli bekleyebiliriz cuma nts çektir dedi ama ben cuma suni isteyecem galiba
Mummumlilo Ben 37. Haftadayım 3 hafta daha bekleyemem çok zor ya Allah kolaylık versin sağlıkla gelsin bebişin🌺