hhugur Arkadaşlar bugün doktora gittim. Sat a göre 8+3 olmam lazım. Keseye göre 5+5iz ama kese bir haftadır büyümemiş. Doktor buradan geri dönüş olmaz artık dedi. Çarşamba tekrar bakacak duruma göre kürtaj yapılacak. Ben yine de umudumu kaybetmek istemiyorum. Bu durumu daha önce yasayan bilen var mı? Geri dönüş olabilir mi sizce ?
Yasmnnn Canım hiçbi bilgim yok malesef inşallah sorunsuz gider... Postun yukarda kalsın diye yazıyorum 🙏
Tiredmother İnşallah hayırlısı olsun, hiç bi bilgim yok rabbim yardımcın olsun canm. Duayla her şey mümkün bol bol dua et bidahaki doktor kontrolüne kadar
Pnrbtr BEnim de öyleydi arkadaşım. 8 haftalıkken 5te kalmıştı. Bebek vardı ama kalp atışı yoktu 4 doktora gittim 4ü de sağlıksız gebelik dedi. Kürtaj oldum. Benim doktorlar mol gebelikten şüpheşenmişti çıktı da. Moraliniz bozma. Allah ol derse olur.
hhugur Pnrbtr Gecmis olsun canim. Bana da en başta dış gebelik dediler. Sonra bekledim kese göründü. Şimdi de böyle oldu işte. Hakkımızda hayırlısı olsun inşAllah.