Feyzabeyoglu mamaacita ilk 3 ay kullandım sonra bıraktım omega3 kullanmaya başladım kan ilacı ile beraber
BurcuSTopsakal mamaacita Benim doktor 12ye kadar sadece folik asit, 12den sonra folik asitli multivitamin önerdi. Yani folik asiti 34 haftadır hiç bırakmadım. Çok değil mi dedim, yok bi zararı yok bu şekilde devam et dedi başka doktorlar da 🤔
mamaacita 123bebek-21 ben de şuan 12+4 deyim yarın son hapım doktora da sormayı unutmuştum daha gitmeme 2 hafta var doktora. Ben de 12 haftaya kadar diye biliyordum da emin olmak istedim