Aslihanp denizden çıkınca bikini bölgesini ıslak bırakmadığın sürece istediğin kadar gidebilirsin demişti benim doktorum da ıslak kalınca daha kolay bakteri ürediği için enfeksiyon riski yüksek oluyor iki bikini döndürdüm ben de hep o yüzden sıkıntı yaşamadım enfeksiyon anlamında