Merhaba arkadaslar, ben adet gunumu degistirdim. Geciktirici kullandim. (Denize gitmistik)10 gun sonra 6 eylul adet gordum 3 gun. Normalde 5 gun suruyordu. 15 sulu 16 sinda sulu kremsi, 17 ise sanki tuvaletimi kacirmisim gibi ovulasyon gordum galiba. Ogun ovulasyon yapamadim. Su 2 gundur ovulasyonbyapiyorum ve cizgi C ile ayni renkte acaba yumurtlamayi kacirdimmi. 2 gundur 21 22 eylul degerlendiriyoruz ama yumurtlama olduysa gecbkaldim galiba. Yada daha catlamadimi bilmiyorumnyarin bir daha deneyecegim cizgi hala vardi 2 ovulasyonda da ama kipkirmizi degildi. Bende 2. Hamilelik birinci adetten hemen sonra beraberlikte oglum olmustu. Kaybettik. 5 aylikken. Düsük oldu. Hazirlamistim her seyini. Simdi yine bir oglum olsun diye dua ediyorum ama once saglikli olsun tabi. Isterse kizim olsun. Evlat evlattir. Bu konuda bana engin bilgilerinizi aktarir misiniz. Cok tesekkur ederim.