Mommybabyy merhaba bende Balıkesir de yaşıyorum sevgi hastanesine o kadar para vermeye değmez bence, kontrollere Sebahattin beye gidecekseniz yine gidin ama testlerinizi devlette yaptırın derim arkadaşlar gerek yok çünkü herşey çok pahalı şu zamanda. Naçizane tavsiyem yine de siz bilirsiniz 😘