Arkadaşlar bebeğimin cinsiyetine doktor kesin kız dedi 14 haftalığız bazı yerlerde okuyorum kız dediler erkekmiş falan deniliyor ben hazırlık yapmaya başlamak istiyorum pembe şeylere gönlüm hemen kayıyor sizde böyle bir durum olmadı değil mi 14 haftalık cinsiyet öğrenmek için idealdir.