Biraz geç oldu ama anlatmak istedim. Sezeryandan çekinen korkan annelerimiz hiç korkulacak bişey değilmiş. Bebeğimin kilo alımı durduğu için 38+0 da almak durumunda kaldı doktorumuz. Açıkçası ben de korkuyordum epidural iğne den ama serum takılırkenki acı kadar bir acısı varmış. Sonrasında zaten bebeğin çıkarılması 10 dk sürdü kızımı ilk öptüğüm an muhteşemdi gerçekten. Anne oluşumun şokunu yaşadım biraz içimden bir bebek çıktı filan diye baya düşündüm endişelendim bile 😀 sonra beni de kapatıp odaya aldılar tüm süreç 40 dk kadar sürdü. Ağrım yoktu kahve içmeme doktorum akşama kadar izin vermedi nedense. zaten 5 saat sonra yürümek için kalktım. Orda da hiç ağrım olmadı sadece karnım şiş ama içi boş olduğu için tuhaf bir his oldu . Göğüs ucum olmadığı için bebiş bir türlü ememedi mama verdi hemşireler şırıngayla. Ertesi gün de sütüm fışkırarak gelmeye başladı göğüs ucu olmaya anneler philipsin göğüs ucu var onlardan alsın mutlaka ben öyle emziriyorum bebişi. Fazlaca ödem oluştu vücudumda o da 1 haftaya inmeye başladı özellikle ayaklarım davul gibi oldu. Varis çorabı tavsiye ederim. Zaten kilolu hamile kalmıştım o biraz zorladı . Gebelik şekerim vardı o da bitti . Kısacası minnoş anneler sezeryandan korkmaya hiç gerek yokmuş kendinizi hep rahatlatın hepiniz sağlıkla sıhhatle alın inşallah kucağınıza. Bu süreçte burda destek olan herkese çok teşekkür ediyorum❤️