Slnaycn Ginger_ ben hamileliğimin başından beri biniyorum canım öyle sıkıntılı durumun yoksa bişey olmaz 🌸
mutluanne2204 Canım ben 11 haftalıkken 2 buçuk saatlik uçak yolculuğu yapmıştım çok şükür bir problem olmadı ama tabiki doktorunla görüşüp onay almalısın her gebelikte durum aynı olmayabilir 🌼