Arkadaşlar dün de yazmıştım cevap alamadım ben reglime 5 gün kala hamileliğimi öğrendim beta 101di progesteronum 24 çıkmıştı bugün baktırdım yani 4 gün sonra betam 803 progesteronum 16 çıktı doktor bunun sürekli değişebileceğini korkulmaması gerektiğini söyledi siz nasıl bir yol izlediniz perşembe günü tekrar beta için kan vereceğim birde ben mart ayında bir kürtaj yaşadım sonrasında genetlik test yaptırdım pıhtılaşma çıktı şu an kan sulandırıcı ilaç ve Oksopar kullanıyorum biraz tedirgin oldum progesteron hormonum düştü diye bir sorun teşkil ediyor mu bilenler yazabilir mi