Merhaba hanımlar, ben normalde devlet hastanesinde takipliyim 32. Haftamda çalışabilir raporu aldım 37.haftama kadar çalışacağım. Sizlere danışmak istediğim konu, ben doğumu bu rapor aldığım hastanede mi yapmak zorundayım devletten ödenek almak için.Sanırım doğumdan sonra da bir rapor alınıyor sgk ya verilmesi için.Doğumu başka hastanede yapıp ordan rapor alırsam ilerde sorun yaşar mıyım?