Meliii benimde bir sene olmadı adetliyken femera kullandım sonra bu iğneyi vuruldum bundan sonra tek doz olarak ovitrelle kullandım ilk tedavim bu iğnelerdi ve o ay hamile olduğumu öğrendim şimdi 20 haftalık kızıma hamileyim💗 inşallah sen de hayırlı sonuçlar alırsın tez zamanda🥰