SeydaAnur 12 haftalık hamileyim ve idrarda enfeksiyon olduğu için doktorum antibiyotik versin 2 gündür kullanıyorum bugün ilk defa koyu renk akıntı geldi Koyu sarı ve koyu turuncu bu enfeksiyondan mıdır sizce
Lindam06 SeydaAnur bende kullandım ama benden hep beyaz akıntı geldi. Bence doktora gidin akıntıların hepsi iyi olmuyor demişti doktorum. Özelse arayın ihmal etmeyin derim 🥰