Edasonmez Merhabalar son 2 gündür yürüdükçe kasık ağrım oluyor ve makata vuran sancım doğum belirtisi mi acaba
AAmine1823 Edasonmez benim de aynı şekilde oluyor sanırım bebişler kanala girdi ondan dolayı aşağıya olan baskıdan oluyor. Bi kaç gündür bende yürümekte zorlanıyorum. Daha da bi ağırlaştığımı hissediyorum
bebisimbenmmm Edasonmez ayni durumdayiz.. artik bizi doguma hazirliyor yavrular.. yarin kontrolumuz var bizimde nasipse haftaya cuma da bebegimiz kucagimizda olacak
Edasonmez AAmine1823 Allah yardımcımız olsun inşallah gerçekten çok zorlanmaya başladım yürüyünce bıçak saplıyorlar sanki
Edasonmez bebisimbenmmm bebisimbenmmm Son zamanlar gerçekten zorluyormuş bunu anladım .. sezeryan mı olacaksınız
AAmine1823 Edasonmez amin inşallah bide benim ikinci gebeliğim bakmak zorunda olduğum bi çocuğum daha var o bi yandan sıcaklar bi yandan hamilelik bi yandan baya baya zorluyor beni