Nuurrr Hanımlar, bugün doktora gittim. Bebekte sancı çıktı ve suyunda azalma olmuş. Cuma günü tekrar gel dedi, böyle bi durum yaşayan var mı ? Varsa nasıl bi süreçten geçtiniz, hemen doğurdunuz mu 🤭☘️ aşırı heyecanlıyımm
Fridasrose Nuurrr şuan aynı durumdayız bende 38+3 suyum azaldı cuma günü gidicem suni verebiliriz dedi. İlk doğumumda da suyum bittiği için suni sancı vermişlerdi