Elfyns bende kullandım canım antibiyotik ve şase. Kendi doktoruma güveniyorum. Onlar yanlış bırsey vermezler sende guven:). Hiç bişi olmaz Rabbimin izni ile. Benim çok akıntım oldu ilaçları içerken geçtimi bilmiyorum yarın bır idrar vericem sağlık ocağına bakalım ne çıkıcak. Nioli yağı aldım tüm iç çamaşırlarımı onunla yıkıyorum iç çamaşırımada 3 damla damlattım. Banyo yaptığım dada elma sirkesini sulandırıp kullanıyorum aradada taharet alırken. Yanmam geçti bakalım inşallah hayırlı sonuçlar alırız. ☺️☺️☺️ Çok özür dileyerek yazıyorum ben çok ishal oldum su gibi hiç bişi yiyip içemedim antibiyotik kullanırken dikkat edin derim 🥰☺️