Slnaycn ben depremden çıktım canım çok zor günler yaşadım bir duzenlı doktorum hamılelıgım olamadı ve geldim son zamanlarına bayağı korku da var üzerimde ne yapacağımı bilmiyorm her yerde bır doktor nereye gitsem ilgisiz doktorlar azarlar tavır anlayışsız yüzüne bakmaz soru sormaya korkacak cinsten hatta dıyordum ben nasıl doğurcam doguramcam falan çok kötü durumlardayim bilmiyorum