Nidahll Merhabalar . Şehir dışına uçak ile gitmem gerekiyor . 8 haftalık hamileyim z-ray cihazından gecmek beni endişelendiriyor. Daha önce uçuş tecrübesi olan varmı ? Ne yapmalıyım
mervegulkaynak Nidahll Merhaba. Bende hamileyken sürekli uçağa bindim. Kontrol noktalarından geçerken hamileyim elle aranabilir miyim diyordum. X-ray den geçmeden elle arıyorlardı bir problem olmadı bugüne kadar hiç
Nidahll mervegulkaynak Sabiha gökçenden uçtunuz mu hiç bu süreçte ortada bir sıkıntı olmuyor değil mi ? Şu an karnım hiç çıkmadığı için sorun çıkarırlar mı acaba bir izin belgesine falan gerek var mı?
mervegulkaynak Nidahll ordan da uçtum yok bir sorun olmuyor. Hiçbir belgeye de gerek yok. Kenardan alıyorlar sizi
Slnaycn Nidahll hyair canım hayır sıkıntı olmaz rahat ol ben sürekli uçak yolculuğu yapıyorum hep öyle geçtim bayan güvenlik arıyor geçince
Strawberry1 Bende süreklı ucus yapıyorum. O cihazlarda gecmenızde hcbr skıntı yok cunku o cıhazlar zarar verecek cınsten degıl.