G422745a Kızlar bırsey soracam dun bana doktor progestron hapı verdi ve ben ılk defa kullandım affedersınız ben bunu vajınadan koydum ama sonradan emın olamadım ıdrar delıgınden koyulamaz demı ordan koyma ıhtımalım yoktur ınsallah
Derinnmom G422745a ben sırf bu korku yüzünden hap olarak içiyorum ve bütün yan etkilerine katlanıyorum 😂😂😂 aslında idrar yoluna girmeyeceğini de biliyorum ama işte psikolojik olarak noo yapamam
Sukran2022 G422745a kız hiç idrar deliğinden girer mi boyutları bile Farklı idrar deliği toplu iğne ucundan hafif büyük vajina açıklığı ne kadar büyük Protestan bende kullandım en etkili yöntemi fitil olarak kullanmak etkiler değişiyor çünkü hap olarak aldığında doktorun ne dediyse onu yap sen o korktuğun şey imkansız girmez yani idrar deliğine geçmiş olsun 🙏☺️
Bekledigimmucizemm G422745a ben de kullanıyorum ağızdan alınca çok yan etki yapıyor vajinal kullanıyorum idrar yerinden girmesine imkan yok zaten ve vajinal olarak çok daha faydalı
G422745a Derinnmom galıba bende agızdan alıcam bende bılıyorum olmuyacagını ama ılacı koyar koymaz kayboluyo ve bır sertlık oluyo normal mı bılmıyorum
Hacerce1 Ben kullanıyorum vajinal fitil elinize eldiven takarak fitili alın parmağınızla vajinaya itebildiğiniz kadar itin yaptıktan sonra kalkmayın 1 saat kadar
Derinnmom G422745a bence hiç hap olarak kullanma, sürekli halsizlik ve uyku halindeyim birazdan içip tekrar uyuyacam yani elimde değil
G422745a Sukran2022 Sukran2022 kız bılıyorumda ya daha sonra ılk defa kullandıgımdan afedersınız kontrol edım dedım ama yok ılac ve bır sertlık oluyo vajınanın ıcınde ondan korktum
mervemurat16 G422745a o hap iki türlü kullanılıyor bir vajinadan bir ağız yolu ile.Fitil olarak kullanmıştım ben vajinadan attıktan sonra biraz uzanmanız lazım çünkü fitil geri gelebiliyor.5-10 dk beklerseniz zaten fitil hemen açılıyor içerde.Vücut ihtiyacı olanı alıyor kalanını idrar ile beyaz pul şeklinde atıyor.
Melekmislinaertik0101 Kızlar doktor bana da verdi fitil olarak 7 aylık hamileyim erken doğum riskim vardı rahim darlığı sebebiyle bebek sıkışmış demişti ama o fitilin ne işe yaradığını bilmiyorum ne için yazdı doktor sizce bana fitili
Nefesim9 G422745a mrb bende kullandım hamileliğimin başından itibaren beş aylık olunca kesti doktorum şu an 7 aylık hamileyim ve hep vajinadan kullandım yatmadan önce atıyordum ben geri akma olmasın diye gayet rahat geçirdim o süreci sende öyle yapabilirsin 🌸