SEV0 Merhaba arkadaşlar 11+6dayız ama gebelik başından beri kabızlık çekiyorum ve hamaroid oluştu doktor ilaç verdi ama fayda etmiyor bi önerisi olan var mı nasıl geçer ne yapmalıyım benim hibi olanlar var mı 😥
Zeynep_ze SEV0 sabah aç karnına birkaç tane kuru kayısı yiyip üstüne bir bardak ılık su içebilirsin kabak çekirdeği tüket incirde yiyebilirsin