miray_aden Bir an önce gelse artik zaman hiç geçmiyor gün sayiyorum içimde farkli bir duygu var bir an önce kucagima almak istiyorum 50 gün hic gecmeyecek gibi geliyor sizde durumlar nasil doguma ne kadar kaldi 🥰
Elifaras_ miray_aden ben de senın gidiyim . Zaman geçmiyordu 40 olduk 41 olduk hala gelmio bebek çok şükür 41.hafta içinde doğurdum (suni sancı ile) şimdi diyorum ki karnındayken en rahatıymış :)
Elanin_annesi miray_aden son 39 ama bu geri sayım daha kısalabilir benim kız makat geliş 🥺 hiççç bişey yapmadım üstelik 🥺
semrap benim de aksine çok çabuk geçiyor 3. çocuk olduğu için herhalde çünkü 2. bebegim de bana göre çok çabuk doğmuştu. simdi temizleme başladım 79 gunum kaldi doguluyuz biz yün yıkıyorum. biber kurutup salça yapacam halılar var oo ancak yetistriririm😂
Elanin_annesi mrvsrcn yapıyorum da bilmiyorum döndü mü dönmedi nasıl anlarım döndüğünü 🙄 haftaya kontrolüm var 35 olcaz
Busbusablaoluyo Elanin_annesi kız sıkma canını 35 haftalıksın daha bazen son haftalar dönüyor bebişler bizimde şuan 35 bitti 36 nın içindeyiz ayakları bi yukarda bi aşşağıda sıkma canını her bebek özeldir bakarsın 38-39 da döner ❤️
Busbusablaoluyo miray_aden bacım bana 34 gün geçmiyo sana 50 nasıl geçsin çok zor beklemek sabırsızlanıyo insan Hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler de keşke şu zaman acık hızlı geçse kavuşsak miss kokulularımıza 🥹🥰🌺
Elanin_annesi Busbusablaoluyo en önemlisi en önceliği sağlıklı olması tabi ama sezeryandan daha çok korkuyorum normal daha kolaymış gibi geliyo 😁😂 inşallah döner yoksa popişini ısırcam kızımın doğduğunda makat gelişli gelirse kendi bilirrrr😁😂