Selam kızlar dün kontrolüm üz vardı normalde 32 haftalığız ama dün ultrason da doktor bebeğimin 2 hafta önden gelişimi olduğunu söyledi 2200 kg çıktı ama durumumuz gayet iyi sadece ben biraz tedirgin oldum aacaba erken doğarmı diye bu şekilde olan varmı aranızda