32+0 oldum.. Gece birden belimden kasıklarıma doğru sancı girdi.tam uyuyacağım sancı yada ağrı girince eşimin elini sıkarmışım. Çok uzun sürmemekle beraber sürekli oldu. Karnım sertleşti. Genel olarak sol tarafımdan sancı girdi. Böyle böyle mi başlıyor ki???