Sumydmn peri5860 bu sancı niye ya. Gece doğuruyorum heralde dedim öyle vurdu vurdu gitti sabaha hiç bir şey kalmamıştı 🙄
Sumydmn peri5860 benim de sürekli adet yada ishal olacakmışım gibi bir sancı var çok sinir bozucu. Özellikle uzanınca ortaya çıkıyor
peri5860 Sumydmn Aynen bende de öyle şu an klasik müzik eşliğinde plates yapıyorum o biraz azalttı sanki
3_fistikannesi 5melekannesi şimdi ne durumdasın. Ben birazdan düğüne gidicem konvoya katılacak o kadar sancısızım 😃😃😃
1234G 38+ 2 ne nişan ne su ne sancı hissediyorum nst de çıktı ama ben de his yok napalım sancı gelsin diye acaba
peri5860 1234G Bol bol yürü ve ev işi yap. Ben yorulunca sancı oluyor bende nst de çıkmıyor ama benim de garip bir şekilde
5melekannesi 1234G valla yapmadığım şey kalmadı tık yok doktor çok sakin olman lazım stres yapma sancılanamazsın diyo 🤦🏼♀️
piemses_annesi 5melekannesi şuan 3cm açıklığını öğrenince kocanla beraber bende senin yerine strese girdim💆😹
1234G peri5860 ev işi de yapıyorum aslında ama öyle yer falan silin diyorlar onu yapmadım işe yarar mı o acaba
peri5860 1234G Ben de denemedim onu da bir arkadaşım normal tuvalet kullan halı siler gibi yap ya da sil falan dedi. O normal doğum yapmış 40+5 te
5melekannesi 3_fistikannesi hiç bişey yok canım sabahtan beri çamaşır bulaşık yemek uğraştım durdum ama yok 😂😂
bendeanneoldum_ 5melekannesi bende 40 haftalık oldum ama ne gelen var ne giden ne de bı belirti nişan dâhi gelmdi baklm sabırsızlıkla bekliyorum 🙏 inşallah sağlıkla doğarız da kavuşuruz
5melekannesi 3_fistikannesi ben salonda bi ileri bi geri gidiyorum yeter fazlasında bacaklarım ağrıyor 😂