Zayıf kişiler bebeği daha çabuk hissederler bende 48 kilo ile hamile kaldım ikinci gebeliğimdi 3 aylık falan olunca dışardan belli olmaya başlamışti hafiften .çok fazla sırt üstü yatmamanizda fayda var sağa sola yatsaniz daha iyi olur keseyi hissedersiniz ufak sertlik şeklinde bebek de 4 aylık falan olunca hareket etmeye başlar.