aslii57 Kizlar 4 haftalık hamileyim acayip gaz sancım oluyor hele sabahları uyukudan uyandırıyor ağrı normal mi bu kadar
Belginylmz aslii57 normal bnde çok yaşadım ilk haftalar ozelliklede aksi Gine hep gezerken oluyordu geciyo bir kaç güne geçer içiniz rahat olsun
Pamuk aslii57 O haftalarda bendede çok ağrı oluyordu ortada bebek yok dedi doktor yerleşme ağrıları dedi.Gaz sancısı belli haftalarda başlıyor dedi gerçektende doğruymuş 13. Haftada olmuştu bizzat yaşadım.Sizin haftanizda yaşadığımla alakası yoktu.
Belginylmz aslii57 birazcık cekeceskin ama merak etme geciyo gaz geldikçe tutma sakın daha beter olursun bırak gtsin
aslii57 Pamuk ben aşılama ile hamile kaldım aşılama olduktan sonra da çok fazla gaz sorunu yaşadım hala devam ediyo artarak
Kiwitoveannesi aslii57 5 eylülde randevu aldım bizim burda randevu bulmak imkansız olduğu için gittiğimde kalbinide dinleyecek inşallah
aslii57 Kiwitoveannesi 5 Eylül de benim de tam 6 hafta oluyor ama duyulur mu kalp atışı hiç bilmiyorum ne zaman Dr a gitsem onu da bilmiyorum
Kiwitoveannesi aslii57 7 haftalık olması gerekiyor 4+4 haftalık oldum ben benim kalp sesi duyulur herhalde 9 eylülde gittiğimde 5 Eylül diye aklımda kalmış 9 eylül benim randevum